....ja on muuten raskasta, hatunnosto teille kaikille, jotka aktiiivisesti treenaatte kolmea! En mä kyllä jaksaisi. Tietysti asiaan saattaa vaikuttaa, että mulla yksi on vanhus ja yksi rampa. Mutta kuitenkin.

Bestis jäljesti ensin päiväruokansa, tänään ei mennyt yhtä hyvin kuin eilen mutta kuitenkin ihan ok. Aika hyvin taas pysyi pystyssä kuitenkin, mikä taas tärkeintä :).
Muista ensi kerralla parempi "lähetys" ja paremmat namit!

1585626.jpg
Jäljestystä
1585629.jpg
Leikkiä, ja pentu neljällä jalalla :)

Glenda toimi Onnille häiriökoirana tehden seuraamista, jääviä ja niistä luoksetuloja, tasamaanoutoa, hyppynoutoa ja estenoutoa, luoksetulo seisomasta oli taas huono - meinasi tulla sivulle, ja estenouto oli vaikea. En muista koska Glendalle olisi ollut estenouto vaikea, mutta nyt ei meinannut päästä pariin kertaan yli, vaan tippui alas kiivetessään takaisinpäin. Este oli aika uusi ja matto vähän liukkaan oloinen, en tiedä oliko syynä se vai joku muu.

Tessa pääsi humputtelemaan kaikenlaista, kun on viikonloppukylässä, ja Julia napsi kuvia - KIITOS! :) Nyt alkaa huomaamaan, että ikä painaa, Tessa teki kaikenlaista "hassua", kuten yritti tuoda merkkikasaa mulle jne. Ei oikein enää pelaa hoksottimet, mutta on se vaan niin mainio tapaus silti :))

1585631.jpg
Merkille menossa.
1585633.jpg
Merkillä :)
1585644.jpg
Määä tuuuuuun!
1585648.jpg
Määää tuuuuuun vielä lujeeeeempaaaaa silloin kun pitäis oikeesti tuoda kapula!
1585653.jpg
No voin mä tuoda kapulanki.
1585655.jpg
Ja tuon mä merkitki, ei huolen häivää!