Bestis, 9 ½ viikkoa, on päättänyt että hänestä tulee isona uimamaisteli. Kävi tänään uimassa iiiihanassa mutaliejuojassa ja oli aivan tyytyväinen oloonsa. Pääsi taas pesulle, kylpyammeessa peseminen oli selkeästi epämiellyttävämpää kuin normaali suihkuttelu.

Treenit meni tänään molempien kanssa surkeasti, ei mitään suuria ongelmia tullut, mutta ei vaan tuntunut siltä miltä pitäisi. Toisaalta tällä treenipohjalla pitäisi jo tietää, ettei silloin treenata kun oma keskittyminen on hukassa.
Saatiin sentään jotain onnistumaan, Glenda teki yllättävän nättejä eteenmenon valmistelevia ja Bestis leikkii edelleen mukavasti.

Esineruutukin oli tarkoitus tehdä, mutta sen sentään jätin väliin, ettei tule enempää pilattua koiria. Tehtiin sitten vähän pidempi lenkki, Bestis juoksenteli reippaasti ja aina välillä oli sylikyydissä, ettei pieni rasitu liikaa.