Pesti on aloittanut uudestaan hyppykoulun, kun rakensin Iitan avustuksella yhtenä iltana sille uuden hienon hyppyesteen pahvista :)). (Kuva seuraa myöhemmin, oon niin ylpeä siitä. Se on 30cm korkea ja siinä on kaksi n. 10cm korotusosaa, eli myös Glenda voi harjoitella :)

Ollaan nyt lähes joka päivä harjoiteltu hyppyä aina muutamaan kertaan, pääasiassa olen palkkaillut hyvästä hypystä, välillä myös istumisesta ja pariin kertaan on otettu avon hyppy kokonaisena. Välillä tulee vielä helposti ohi, mutta välillä onnistuu tosi hyvinkin. Toivon, että se tulisi nyt ahkerahkolla harjoittelulla kohtuullisen varmaksi.
Muutamaan kertaan ollaan kokeiltu myös pallo suussa takaisin hyppäämistä noutoa ajatellen ja sekin on mennyt ihan ok:sti, eli ehkä se tästä...

Glenda on sen sijaan harjoitellut tunaria aika ahkerasti, se on kertaalleen tehnyt väärin, eli tuonut väärän. Muuten on sujunut tosi hyvin, muutamaan kertaan on saattanut vähän maistaa / tökkästä väärää, mutta oon ihan tosi tyytyväinen :). Pääosin ollaan tehty omalla pihalla, jokusen kerran myös jossain muualla, pikku hiljaa pitäis siirtää varmaan kentälle ja katsoa josko oltais päästy tunarimöröstä eroon. Olen nyt asettanut varovaisen kisatavoitteen marraskuulle toiveena, että saatais tehtyä ekaa kertaa ehjä suoritus ilman nollia sitten vuoden 2006 :D

PK-puolen tavoitteet on tällä hetkellä jäissä, katsotaan jos saadaan aa-esteen suorittaminen järkeväksi niin ehkä kisataan vielä ensi vuonna, muuten taidetaan jättää ne kekkerit lapsille, joilta tuloksia tulee ahkerasti :). Tuntuu siltä, että mun treenaaminen painottuu nyt enemmän tähän pohdiskeluun ja mietiskelyyn siitä, mitäs nyt sitten.