Eilen oli haun kenraaliharjoitukset ennen sunnuntain kisoja, tarkoituksena ottaa neljä helppoa suoraan edestä löytyvää suorapalkka-maalimiestä. Aloitus ei sitten ollutkaan niin helppo, Glenda teki "hienon" tyhjän oikeaan etukulmaan eikä mielestäni edes koettanut etsiä maalimiestä. Jesjes. Huusin Tanjan pois ja sai tullessaan leikkiä Glendan palloilla, eikä Geetä ees tuntunut asia vaivaavan. Sitten pitkän odottelun jälkeen (samassa treenipaikassa oli meneillään motocross-treenit, joten piti antaa mopojen mennä ensin ohi...) vasempaan etukulmaan, tämä mallikelpoisesti. Koska jouduttiin odottelemaan niin kauan, niin ajattelin, että kokeillaan oikea etukulma uusiksi. Taas kääntyi alueella liian aikaisin eteenpäin ja just kun mietin, että otanko taas mm:n pois, niin kääntyikin takaisin piilolle. Eli taisi se nenä sittenkin olla auki. Seuraava pisto vasemmalle oli hyvä. Lopuksi oli isoissa betonipyörylöissä (mitähän ne oli?) mm, tämän haistoi hyvin mennessään, mutta oli ottanut rullan paikallistaessaan ja en tajunnut huutaa maalimiehelle ettei saa palkata niin sai tästä vielä palkan. Voihan jee.
Tänään tehtiin mustikkareissun (jonka saaliina viisi purkillista mustikoita, nam :)) yhteydessä ensin Elsin etsintä, eli periaatteessa oikea etukulma. Tässä oli hyvin nenä auki, koko matkan etsi ja oli ok.
Esineruutu sen sijaan olikin ihan järkyttävä, varmaan miljoona pistoa ja tuhat minuuttia kului esineen nostoon... HUOH! No, ei muuta kun parit treenit vielä alle ennen sunnuntaita...
Bestis sen sijaan oli ihan loistava, sai nähdä Elsin vievän esineen, meni ihan suoraan mutta "väärältä" puolelta, joka osoittautuikin oikeaksi sen saadessa hyvin hajun ja nostavan esineen ihan tosi hienosti :). Palautuskin oli tosi hyvä. Taito-Pesti!
Metsästä kotiuduttua tehtiin vielä tottista, Bestis sai aloittaa. Seuraamista muutama pätkä, jossa käännöksiä, käskytystä, juoksua, pysähdystä. Hän oli oikein taitava :). Maahanmenossa ennakoi aika pahasti, joten ekaksi vaan seuraamista, tokalla kerralla oikein nopea ja hyvä maahanmeno. Luoksetulossa jäi ihmettelemään metrin mun eteen ja siitä tuplakäskyllä ok sivulletulo. Seisominen ilman apuja ja se onnistui hyvin!! Taitavataitava Pesti!! :) Jaa niin, otettiin myös luoksetulon käskytysten huomiotta jättämistä, ekalla käskyllä katsoi Elsiä ja tokalla ei välittänyt edes vilkaista, eli hyvin sekin :)
Glenda sai myös tehdä, tämä sentään onnistui :). Seuraaminen ok, istuminen ok, maahanmeno ok, seisahtuminen ehkä ok, Elsin mielestä joo, musta tuntui että vähän steppas. Luoksetulot ok. Otin seisahtumisesta luoksetulon kokonaisena palkatta, tästä kaksi noutoa ilman palkkaa kokonaisena ja kolmannesta palkka heti, tuli hienosti silti eteen, eli vähän edistystä nähtävissä! Lopuksi vielä pari noutoa ja palkka eteentulosta, ettei jää paha mieli ;). Hyvä, eli tottis on ok, mutta sekä henkilöetsintä ja esineet niin ja näin... No, onneksi kohta on sunnuntai ja sen jälkeen pidän joka tapauksessa vähän lomaa, ehkä saatan ottaa palauttavan treenin mutta muuten vähän taukoa treeneistä.





Kommentit